Csatornakiosztás

Opciók kiosztása

A CRM funkcionalitás központi eleme a munkatársaknak vagy saját magunknak kiosztható feladatok kezelése. A feladat mindig egy munkatárshoz és egy feliratkozóhoz kell, hogy tartozzon.

Az egyes feladatokat címkékkel lehet ellátni, így könnyebben átláthatók és rendszerezhetők.

Gyorsreferencia Az objektumokról négyszögletes vagy poláris elrendezésben több másolatot készíthet. Ezt hívják kioszásnak. Négyszögletű kiosztás esetén a sorok és az oszlopok számát, valamint a köztük lévő távolságot kell meghatározni. Poláris kiosztások esetén a felhasználó adja meg az objektum másolatainak számát, valamint azt, hogy a másolatok el legyenek-e forgatva.

Feladat létrehozása és kiosztása Feladat létrehozásához kattintson a CRM vezérlőpulton lévő Új feladat A megjelenő párbeszédpanelen adhatja meg a feladat részleteit. A feladat nevénél adja meg a feladat tárgyát, ez szöveg fog megjelenni a feladatok listázásakor.

bináris kereskedés a hírekkel kapcsolatban

A Feliratkozó beviteli mezőnél adja meg, hogy a feladatot melyik opciók kiosztása kapcsolatban hozza létre. Kezdje el begépelni a feliratkozó nevét és prediktíven meg fognak jelenni a megfelelő feliratkozók, amelyek közül válassza ki a megfelelőt.

Ha pl. Kovács vezetéknevűeket keres, opciók kiosztása a "Ková" szórészlet megjeleníti a Dr. Kovács Istvánt is és a Bodorné Kovács Máriát is.

Tartalomjegyzék

A Kategória opciónál sorolhatja a feladat egy kategóriába. Ha még nem hozott létre kategóriát vagy bővíteni szeretné a listát, akkor azt a legördülő panel alatt található "Kategóriák szerkesztése" linkre kattintva megteheti. Ekkor megjelenik a kategóriák szerkesztése ablak. Az Új kategória gombra kattintva tud új kategóriát létrehoz. A meglévőket átnevezheti, egyszerűen a nevük átírásával.

mik a legjobb bináris opciók

Mindegyik kategóriához beállíthat egy színt. A kategória neve, címke formában ilyen színnel fog megjelenni a kategóriába sorolt feladatok mellett.

  1. Kereskedési robot valódi számláról
  2. Bináris opciók kullancs stratégiák
  3. Pénzt keresni egy számítógép segítségével

Ha végzett a kategóriák szerkesztésével kattintson a Mentés opciók kiosztása. A Kihez tartozik legördülőnél tudja beállítani, hogy melyik értékesítő munkatárshoz rendeli a feladatot. Ha Önnek értékesítési vezető jogosultsága van, akkor bármelyik értékesítő vagy junior értékesítő munkatárshoz rendelhet feladatot. Különben csak saját magához rendelheti.

Az Esemény időpontjánál adja meg mikor lesz aktuális a feladat elvégzése. Ennek alapján fog megjelenni a CRM vezérlőpulton, mint jövőbeli, aktuális vagy lezárt feladat.

Feladat befejezése

A jelölőnégyzet bekapcsolása után megjelenik a Naptár kiválasztása legördülő, amelyben megadhatja, hogy melyik naptárába kívánja elhelyezni a feladatot. Illetve meg kell adnia az esemény végének időpontját is.

  • Billentyűzet kiosztás - MathWiki
  • RoofMaker-beállítások
  • Válasszuk a Beállítások menüpontot.
  • Megjelenik a Szarufa beállítás párbeszédablak, amelyben az él- vagy vápaszaru különböző paramétereit lehet beállítani.
  • Csatornakiosztás | Vodafone
  • Segíthetünk | Vodafone
  •  Hola? - крикнул он, приоткрыв дверь.

A Leírás mezőben megadhatja a feladat részletes leírását, ha másnak adja ki opciók kiosztása feladatot, akkor ez különösen fontos. A feladat befejezve jelölőnégyzet csak feladat létrehozásakor jelenik meg, ha Ön eseményt hoz létre, akkor nem.

Ha létrehozáskor bejelöli, akkor a feladat már elvégzettként kerül elmentésre - így nem jelenik meg a teendők között a CRM vezérlőpulton, de az adott feliratkozónál, a keresésben illetve a kimutatásokban igen. Ha minden adatot megadott, akkor kattintson a Mentés gombra.

A feladat azonnal létrejön, illetve ha megadta, akkor bekerül a Google Naptárba opciók kiosztása. A létrehozott feladatot bármikor módosíthatja a feladat nevére kattintva.

Így találsz meg minket

Feladatot nem csak a CRM vezérlőpulton, hanem egy feliratkozó adatlapján is létrehozhat, de csak olyan feliratkozónál aki szerepel a CRM listában. Az adatlapon jobb oldalt felül találja az Új esemény Az esemény abban különbözik a feladattól, hogy az már egy befejezett opciók kiosztása.

a bináris opciók magasan alacsonyak

A feladatok a feliratkozó eseményei között időrendben megjelennek. A feladathoz tartozó ikonra kattintva szerkeszthetők.

  • Objektumok kiosztása
  • Feladat létrehozása, kiosztása – SalesAutopilot
  •  Миллион песет? - предложил Беккер.
  • Хорошая новость.
  •  - Стратмор обошел фильтры.

Feladat befejezése Egy feladatot két féle módon is lezárhat vagy befejezhet. Feladat befejezéséhez nyissa meg a feladathoz tartozó Esemény bejegyzése panelt, akár a CRM vezérlőpultból az adott feladat nevére kattintva, vagy a feliratkozó adatlapjáról a feladathoz tartozó ikonra kattintva.

A panel alsó sorában pipálja be a Feladat befejezve opciót.

Feladat létrehozása és kiosztása

A feladatok listájánál pipálja be a feladat melletti jelölőnégyzetet 1. Ekkor egy felugró ablak kér megerősítést a lezáráshoz 2. Egy feladat befejezésével az a napi  értesítő levelekben nem kerül kiküldésre, ha állított be olyat.