Bejelentkezés

Opciók bot

Az utóbbi pár évben elterjedtek a chatbotok. Ma már rengeteg boltnak és szolgáltatásnak van chatbotja. Ezeknek az egyik legegyszerűbb változata a Facebook által kínált megoldás, melynek segítségével egyszerűen összekattinthatjuk saját chatbotunkat programozási tudás nélkül.

Ezt az egyszerű chatbotot hívjuk szabály-alapúnak.

A legjobb legjobb robotok. Áttekintés és elemzés

Ennek a típusnak az az előnye, hogy gyorsan elkészíthető, de cserébe nem rugalmas. Rugalmasság alatt a helyesírási hibákkal és elgépelésekkel szembeni toleranciát, illetve szinonimák kezelését értjük.

Chatbot típusok A chatbotok olyan eszközök, amik mesterséges intelligencia a továbbiakban MI segítségével imitálják az emberi kommunikációt. Ebben a cikkben két opciók bot bontjuk a chatbotokat; az egyszerűbb, szabály-alapúakra, és a modernebb, MI technológiákat alkalmazókra. Opciók bot szabály-alapú technikák előnye, hogy nem igényelnek nagy erőforrást, és bárki össze tud rakni egy primitív botot nap alatt.

opciók bot

Egy jól működő chatbot megtervezéséhez viszont elengedhetetlen, hogy a cikk további részében tárgyalt szempontokat figyelembe vegyük. Ugyanakkor ehhez a típushoz szükség van programozási tudásra és nagy mennyiségű tanuló adatra is. Ebben a cikkben a szabály-alapú chatbotok megtervezésére koncentrálunk.

Tervezés előtti lépések Egyszerűségük ellenére opciók bot szolgálatot tudnak tenni a szabályalapú chatbotok, ha tudjuk, hogy mikor és hogyan használjuk őket. Át kell gondolnunk A célt, amit a felhasználó a chatbot segítségével ér majd el A feladatok körét, amit a chatbotunk végre tud hajtani A chatbot gyengeségeit mint például a többszörösen elágazó párbeszédek kezelése A chatbot kérdéseit és a lehetséges válaszokat Mik egy szabály-alapú chatbot gyengeségei?

Nem tudja kezelni a helyesírási hibákat, a rövidítéseket vagy a zsargont, hacsak nem adtuk már meg ezeket korábban a szinonima szótárjában.

Nem tudja értelmezni humort.

opciók bot

Nincs memóriája, emiatt nem tudja megjegyezni, és később felhasználni a beszélgetés szempontjából lényeges információkat. Az alábbi példa jól illusztrálja, hogy hogyan nehezíti meg a társalgást, ha az elhangzott információk elvesznek: Chatbot fail A Sure botja nem menti el a felhasználó által korábban már említett helyet egy változóba Nem tud tanulni, emiatt, ha a felhasználó mégegyszer begépeli a válaszát, sem fogunk tudni okosabb választ adni neki.

Ez a probléma áthidalható Janis segítségével.

Regisztráció

Janis egy, a Slackbe integrálható eszköz, ami segít fejlődni a chatbotunknak a Opciók bot beszélgetések monitorozásával és közvetlen emberi tanítással. Ha a chatbot végképp elakad, Janis értesít minket, hogy emberi közbenjárásra van szükség.

Így a felhasználó nem akad meg a folyamatban. Az alábbi példában két hibát fedezhetünk fel: az egyik, hogy nem használják fel az azonnal elérhető információkat, mint a felhasználó földrajzi helyzete. A másik hiba, hogy a bot úgy kérdez vissza, hogy közben nem mondja el, hogy milyen információt hiányol.

opciók bot

Ha botok szövegét szerkesztjük, egyenesen kérdezzünk rá, hogy mit hiányolunk. Milyen esetekben használjunk szabály-alapú chatbotokat?

Hogyan lehet létrehozni és megtervezni egy telefon botot?

Vegyük az online banki felületeket! Ezek sok esetben összetett menüstruktúrával rendelkeznek. Például, ha egy egyszerű tranzakciót szeretnénk elindítani, sok lépésben tudjuk elérni az utalás funkciót. Maga a művelet egyszerű, de az elérése bonyolult. Ilyen helyzetekben segít az egyszerű társalgási conversational felhasználói felület.

A beszélgetést kiegészíthetjük a körülményektől függően opciók bot vagy galériákkal, ha ezek meggyorsítják a művelet elvégzését. A szabály-alapú chatbot ismétlődő, monoton feladatokhoz is alkalmas eszköz.

A legjobb ingyenes opció robotok

Ilyenkor minden kérdésünk előre meghatározott, mint például egy bankszámla nyitásakor. Ilyen ismétlődő opciók bot banki környezetben gyakran előfordulnak. Design ügynökségünk egyik fő profilja a fintech, ezért tudjuk, hogy milyen esetekben jöhet számításba egy chatbot, és mikor jobb más megoldást keresni. Jó példa az ismétlődő feladatok esetére ez a rendezvényre szánt botami a programok áttekintésében, a helyszínek és egyéb helyiségek megtalálásában, illetve témák szerinti prezentációk keresésében nyújt segítséget.

Chatbotok a pénzügyi szolgáltatásokban BankBot a K2 Banktól A BankBot a banki felületeken leggyakrabban végrehajtott tevékenységek támogatására jött létre. Ezek az egyenleg megtekintése, a tranzakciólista áttekintése és az egyszerű tranzakciók elvégzése. Egy bank opciók bot menüstruktúrájában nehezebb opciók bot a szükséges funkciókat, mint egy chat ablakba beírni néhány szót.

KirálySportBolt - Legyél te a legjobb a pályán!

A BankBot egyszerű célok elérésében segít a felhasználóknak, mint az egyenlegük másodpercek alatti ellenőrzése Percek alatt megköthető biztosítás a Lemonade apptól A Lemonade egy biztosítások kötésére szánt mobil alkalmazás.

Rögtön megmutatja a bevitt adatokat. Amennyiben opciók bot valamit, közvetlenül a chat ablakban módosíthatjuk ezeket. Például, amikor megadjuk a Lemonade chatbotjának a címünket, a bot megjeleníti a beírt címet egy térképen, így elég egy pillantás, hogy ellenőrizzük,  helyesen adtuk-e meg az adatainkat. A Lemonade azonnal mutatja térképen a címet, amit begépeltünk Egy másik UX szempontból lényeges  dolog — amit láthatóan a Lemonade megalkotói is számításba vettek — a bot stílusa. A Lemonade chatbot udvarias, mégis lényegretörő, ami illik a feladatköréhez.

opciók bot

Aki elkezdi használni a szolgáltatást, meghatározott céllal érkezik a Lemonade felületére, a botnak hatékonynak kell lennie. A Lemonade app stílusa bináris opciók london, mégis tömör, ami jól illik a feladatköréhez.

A chatbot készítésekor lényeges UX alapelvek: Hangsúlyoznunk kell a bot-ember párbeszéd elején, hogy a beszélgetőpartner egy robot.

További információ

Ez segít abban, hogy az ember megengedőbb legyen a chatbot hibáit illetően, és egyszerűbb nyelvezetet használjon. Így a chatbotnak valóban lesz esélye megérteni azt, amit a beszélgetőpartnere próbál elmondani neki Tolerálnunk kell a helyesírási és a félregépelési hibákat Meg kell engednünk a felhasználónak, hogy több módon is kapcsolatba léphessen a chatbottal pl.

Jó, ha több beviteli módot is nyújtunk a felhasználóknak. A képernyőfotó a fő menüt is megmutatja a kép alján, ami az egyik módja annak, hogy a felhasználó visszatérhessen egy korábbi lépéshez Az emberek inkább választottak az előre megadott lehetőségek közül bal oldali kép, a Domino chatbotjaminthogy egy hosszabb szöveget gépeltek volna be jobbra, Booking.

Hozzunk létre gombokat a leggyakoribb válaszoknak. Azzal nem tudunk mellényúlni, hogyha okos alapértelmezett opciókat ajánlunk fel a felhasználóknak, így csak választaniuk kell a már előre megadott opciók közül A Booking. Ugyan opciók opciók bot lehetőség rendezésre és szűrésre, valószínűtlen, hogy a találati listát annyira lerövidítsük, hogy a carouselből ki lehessen választani a megfelelő elemet.

opciók bot

A kártya lapozó carousel jó választás, ha néhány eredmény megjelenítéséről van szó. Ha viszont nagy mennyiségű elemet kell megjeleníteni, lehetőséget kell biztosítanunk a találatok szűkítésére Néhány esetben a linkek az üzenet mező alatt jelentek meg.

2. hely. Autocrypto-bot

Ezek a linkek viszonylag jól felfedezhetőek voltak. A beviteli szövegmező melletti ikont sokkal kevesebbszer használták CNN bot: Az üzenet alatt lévő linkek már mutatják opciók bot chatbot fő feladatait Legnépszerűbb hírek, Témák, Beállítások. A CNN chatbotja már első alkalommal meghatározza a vele szemben állítható elvárásokat azáltal, hogy megmutatja a főbb műveleteket, amelyeket végrehajthatunk a segítségével Összefoglalás Annak ellenére, hogy az NLP és más gépi tanulási technológiák, melyek segítségével intelligens chatbotokat építhetünk, folyamatosan fejlődnek, a legtöbb helyzetben az egyszerűbb, szabály-alapú technológián alapuló botok is elegendőek.

Igaz ez akkor, ha alapos kutatás és tervezés előzi meg a megvalósítást. Az alapján, amit a UX ügynökségünknél látunk és tapasztalunk, a chatbotokban nagy potenciál van.

A felhasználó gyorsabban elérheti célját, kötetlen, bárhonnan elérhető módon intézheti az ügyeit egy egyszerű chat ablakban, nincs szükség sem alkalmazások letöltésére, sem a böngészőben való navigálásra.

A chatbotok alkalmasak olyan feladatok elvégzésére, amelyek egy lineáris folyamaton vezetik végig a felhasználót, illetve, ahol egyszerű és ismétlődő feladatok opciók bot a cél. Ilyen feladat a bankszámla egyenleg lekérése, a pénzküldés, vagy egyszerűbb ügyfélszolgálatos tevékenységek.

Üzleti szempontból is előnyt jelent egy jól, a UX opciók bot mentén megtervezett chatbot, mert opciók bot kiváltani az emberi munkát monoton és ismétlődő feladatok esetében, így segíthet az erőforrások hatékonyabb elosztásában és a költségek csökkentésében.