YouTube Music

Offline bevételek, Reklámmentes és Offline YouTube – Magyarországon a “YouTube Premium”

Tartalom

    Míg az offline hirdetési bevételek csökkennek, az offline bevételek reklámokból származó bevételek dinamikusan növekednek.

    a bináris opciókkal történő pénzkeresés mutatói

    Hirdetés Az internetes világ elemzésével foglalkozó Internet Outsider című blogon adatokkal alátámasztott elemzést olvashatunk az offline és az online hirdetési piac bevételeinek alakulásáról. Ezek szerint a négy legnagyobb amerikai online médiacég - a Google, a Yahoo, az AOL és az MSN - reklámbevételei második negyedévében 1,3 milliárd dollárral, vagyis 42 százalékkal nőttek.

    a bináris kereskedelem titkai

    Egy másik számítás is az online média növekedését mutatja. Az amerikai hirdetési bevételek a vizsgált 19 vállalkozásnál a második negyedévben 13,8 milliárdra nőttek.

    bináris opciók mutatója 80

    Az online rész 3 milliárd dollárról 4,2 milliárd dollárra nőtt 23 százalékos részesedésről 30 százalékos részesedésre. Az offline rész 9,9 milliárd dollárról 9,6 milliárd dollárra csökkent 77 százalékos részesedésről 70 százalékra. Vagyis egy év alatt az online hirdetési cégek 7 százaléknyi piaci részesedést szereztek.

    stratégiai mutatók trendvadász

    Ami az offline médiát illeti, egyedül a szabadban reklámozó cégek bevétele növekedett offline bevételek százalékkal. A tévés reklámok 1 százalékkal, vagyis 50 millió dollárral csökkentek, a nyomtatott lapok hirdetései 5 százalékkal, vagyis millió dollárral hoztak kevesebbet a konyhára, míg a földi sugárzású rádiók reklámbevételei 7 százalékot, millió dollárt veszítettek.

    Bitcoin ATM a közelben

    A részletes elemzés ezen az oldalon tekinthető meg.